Tijd Activiteit Locatie

zaterdag 6 mei 2023

Tgv het 65 jarig jubileum van onze vereniging is een boekje uitgebracht.Dit is voor leden gratis te krijgen bij Anneke Berger of Froukje Holtrop, of vragen via de website.

11.00-15.00u

Laatste Eer

Friese Federatie van uitvaartverenigingen

scc de Pomp in Bantega, en op de begraafplaats

Op de begraafplaats was een kleine expositie ingericht in het groene materiaalhok .

Op 20 november 2019 is de Nardus Norm uitgereikt aan onze vereniging. Dit gebeurde op de algemene najaarsvergadering van de Federatie in Sneek. Lute van der Bijl en Anneke Berger-Blom namen het certificaat en bijbehorend muurbordje in ontvangst. Nardus is de landelijke koepel voor uitvaartverenigingen zonder winstoogmerk.Onze vereniging is daar, via de Federatie, ook bij aangesloten. De Nardus Norm is een keurmerk voor een vereniging met een goede dienstverlening, die betrouwbaar is en transparant. De uitvaartverzorger van onze vereniging maakt duidelijke afspraken en zorgt voor een stijlvolle uitvaart, naar de wensen van de nabestaanden. Onze vereniging is financieel gezond. Eens in de 3 jaar wordt dit beoordeeld door een actuaris. ( De algemene voorwaarden van Nardus vindt u onder het logo op de Home-pagina)