Jaarverslag 2019

De gemeente hoogt de oude begraafplaats op en zet de stenen weer recht. Ledenvergadering op 18 maart, spreker Rene ten Dam van stichting Dodenakkers, over grafsymbolen en grafpoezie. We gaan bezig om de Nardus Norm te krijgen, een keurmerk voor een betrouwbare, correcte en transparante vereniging. Op 2 november is onze 2e lichtjesdag, met niet best weer, maar toch 35 bezoekers. We bestellen 4 grafvazen, want die zijn er niet meer op de begraafplaats. De gemeente begint met de fundering voor de langverwachte urnenmuur. Op 19 november krijgen we op de algemene vergadering van de Federatie de Nardus Norm uitgereikt, met bijbehorend muurbordje. Het logo van Nardus staat nu op onze website. Volgend jaar willen we een gedenkteken voor te vroeg overleden kinderen proberen te realiseren op onze begraafplaats. In 2019 zijn 6 leden van onze vereniging overleden: Jan Douwe Tinga, Trijntje de Haan-Slump, Mart van Eijck, Koop Bosscha, mevr Nohar, Jantje Kelderhuis-Veenhouwer.